سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزوتراپی مو

زوتراپی، تکنیکی که شامل تزریق مستقیم داروها به پوست است، اولین بار توسط یک پزشک فرانسوی، دکتر میشل پیستور، توصیف شد.او ابتدا پروکائین را به صورت داخل وریدی برای درمان یک بیمار مبتلا به آسم تجویز کرد و متوجه شد که شنوایی بیمار بهبود یافته است. او سپس شروع به آزمایش بر روی تزریق سطحی پروکائین برای نشانه‌های مختلف کرد و اصطلاح مزوتراپی را در سال 1976 ابداع کرد. متعاقباً برای درمان بسیاری از بیماری‌های دیگر مانند درد مفاصل، اگزما و وزوز گوش استفاده شد. اصطلاح مزوتراپی. برای نشان دادن "درمان مزودرم" ابداع شد.

مزوتراپی اخیراً به عنوان یک روش درمانی برای چندین نشانه زیبایی مانند سلولیت، پیری پوست و کانتورینگ بدن مورد توجه، کنجکاوی و تبلیغات قرار گرفته است. ادعاها و گزارش هایی در سایت های اینترنتی و مطبوعات در مورد استفاده از آن در مدیریت بیماری وجود دارد. ریزش مو هم در هند، چندین کلینیک زیبایی، زیبایی و مو (که برخی از آنها توسط افراد غیرحرفه‌ای اداره می‌شوند) این روش را به‌طور گسترده در مطبوعات غیرحرفه‌ای به‌عنوان یک درمان بی‌خطر و مؤثر برای آلوپسی آندروژنتیک تبلیغ کرده‌اند که باعث شده بسیاری از بیماران به دنبال این درمان باشند. معمولاً از متخصصان پوست در مورد اثربخشی چنین درمان هایی نظرخواهی می شود. بنابراین تجزیه و تحلیل انتقادی برای تعیین نقش این درمان در الگوی ریزش مو، در صورت وجود، ضروری است.

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه مورد نیاز مو به پوست سر انجام می شود.

این روش اجزای تغذیه کننده فولیکول های مو را قادر می سازد تا به راحتی در مو بنشینند. با این روش می توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا موهای نازک را ضخیم می کند، ریزش مو را متوقف می کند و موها را قوی تر و درخشان تر می کند.

تعداد کمی از زنان از موهای خود راضی هستند. امروزه موهای ما به شدت آلوده شده است، به خصوص به دلیل محیط، هوا و آب. استرس و تنش بیش از حد رخ می دهد و اختلالات خواب ما را ناراحت می کند.

همه اینها البته زیبایی طبیعی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. مو جزو اولین قسمت هایی است که تحت تاثیر تغییرات بدن قرار می گیرد. جلوگیری از مشکلات مو آسان تر از مقابله با نتایج فعلی است، با این حال تعداد کمی از افراد به روش های محافظتی متوسل می شوند.

افراد تنها زمانی می توانند به شدت وضعیت پی ببرند که فرهایشان آسیب ببیند و ریزش مو شروع شود. برای رفع این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

با این حال، اگر وضعیت فرها به طور قابل توجهی بدتر شود، اگر مو شروع به ریزش کند، مردم در ذهن آنها خواهند بود. برای رفع این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

مزوتراپی مو چیست و چگونه اعمال می شود؟
مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین ها، مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم)، عوامل مرتبط با لایه کراتین پوست، اسیدهای آمینه و گشادکننده های سطحی مورد نیاز برای رشد و نمو مو است. پوست سر

مزوتراپی برای پوست سر و مو بسیار موثر است. یکی از محبوب ترین کاربردها در زیبایی مدرن در مبارزه با مشکلات مختلف مو محسوب می شود.

با این برنامه می توانید با مشکلات زیادی مقابله کنید: تحریک لامپ های غیرفعال، تغذیه فولیکول های مو و از بین بردن شوره سر. مزوتراپی یک روش درمانی مو است که توسط متخصص با تجربه انجام می شود.

تزریق میکرو به استفاده از داروهای خاص حاوی ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای رشد مو و رشد مو کمک می کند.

ترکیب دارویی بسته به مشکل توسط پزشک انتخاب می شود. قیمت این روش کاملاً با اثر مورد نظر مطابقت دارد. مهم: مزوتراپی بسیاری از مشکلات مو را حل می کند.

نشانه های مزوتراپی مو:
ریزش بیش از حد مو
سبوره پوست سر همراه با تجزیه غدد سباسه؛
شوره سر
پوست سر خراشیده و خشک
افزایش شکنندگی مو و شکنندگی مو
کاهش حجم در ناحیه پایه